მეხსიერების და ინტელექტის განვითარების საშუალებები

0
257

მეხსიერების გააუმჯობესებისათვის: ნედლი გახეხილი სტაფილო ზეთით ანანასის წვენი – 240 მლ. დღეში მათთვის ვინც ინახავს თავში ბევრი ინფორმაციას, ასევე ავოკადო მოკლევადიანი მეხსიერების ენერგიის წყაროა, ნახევარი ნაყოფი დღეში. კრევეტები 100 გ დღეში, ხელს უწყობს ყურადღების კონცენტრაციას.

ფსიქიკური სტრესის (გონებრივი დაღლილობის )მოსახსნელად: ნახევარი ხახვი  დილით უზმოზე.

ნერვული სისტემის გააძლიერების და ტვინის სტიმულირებისათვის თხილი (დილით და საღამოს 100 გ).

უარყოფითი ემოციების ნეიტრალიზაციისათვის,  ნეირო-ფსიქოლოგიური მდგომარეობის გააუმჯობესებისათვის: ახალი მარწყვი (250 გრამი დღეში). ბანანი თრგუნავს უარყოფით ემოციებს – 1 ც დღეში.

საერთო ტონუსის მოსამატებლად: წიწაკა – წითელი წიწაკა, ხელს უწყობს ენდორფინების ბედნიერების ჰორმონების გამოყოფას.

შემოქმედებითი (კრეატიული) შესაძლებლობების გასაუმჯობესებლად: ლეღვი.

შემოქმედებითი შესაძლებლობების გაზრდისათვის: ჩაის დაქუცმაცებულ თესლს დაასხით 250 გ მდუღარე წყალი,  დალევა დღეში ორჯერ.

“ტვინის სიცოცხლისუნარიანობა”  შესაძლებელია მიღწეულ იქნას უფრო ხელმისაწვდომი საშუალებებით  – სწორი კვება. ტვინის კარგად მუშაობისათვის უარი უნდა ვთქვათ საუზმეზე (მაგრამ ეს შეიძლება იყოს ჩაი ან იოგურტი). აუცილებელია დღის განმავლობაში ხილის ჭამა,  სალათი  სადილზე (სალათები შეიძლება იყოს საკმაოდ ნოყიერი – ნიგვზით, ან ყველი, ან ხაჭო). ყველაზე ნოყიერი კი უნდა იყოს მხოლოდ ვახშამი. ზოგადად უნდა მიირთვათ, უფრო ნედლი ხილი და ბოსტნეული, ნაკლებად ფქვილიანი, უარი ყავას (ძლიერი მწვანე ჩაი), და ამის შემდეგ მთელი დღის განმავლობაში თავს გრძნობთ ლაღად და ტვინის მუშაობს როგორც საათი. ხორცი, ტკბილეული და ა.შ. – ყველა შესაძლებელია, მაგრამ ხილი და ბოსტნეული უნდა იყოს რაც შეიძლება მეტი. ასეთი ცხოვრების წესთან რთულია შეეგუება, ამას დაახლოებით ერთ თვეში ჭირდება, მაგრამ ამად ღირს, ხოლო ამ რეჟიმთან შეგუების შემდეგ მისთვის თავის დანებება საკმაოდ რთულია.

 

SHARE